















В асортиментному портфелі компанії 4 торгові марки, 30 товарних груп і кілька тисяч товарних позицій – це повний асортимент для побутового, комерційного та вуличного освітлення.
Багато років поспіль за результатами незалежного рейтингового дослідження "Українська народна премія" нашу компанію визначено переможцем!
Нагорода Української народної премії – це підтвердження:
- Лідерської позиції компанії на ринку;
- Неперевершеної якості продукції наших торгових марок;
- Професійності керівництва та менеджменту компанії;
- Ефективної організаційної структури компанії;
- Злагодженості бізнес процесів в компанії.
Ми ретельно відбираємо фабрики, контролюємо процес на всіх етапах виробництва та постійно оновлюємо асортимент, тому сьогодні наші сучасні високотехнологічні та популярні світильники для побутових та професійних потреб, є взірцем надійності, низького споживання електроенергії та гармонійного балансу ціни та якості.
Наша продукція створена для того, щоб осяяти будь-який інтер'єр, підкреслити естетичну винятковість та вирішити будь-яке завдання.
висока ефективність і безпека
ідеальне співвідношення ціни і якості
відповідність державним стандартам
32% новинок в актуальному асортименті

Продукція виготовляється лідерами серед виробників світлотехнічної продукції.
Ми надзвичайно скрупульозно підходимо до вибору партнерів-виробників за найвищими критеріями оцінювання.
Це інноваційні та передові підприємства, з автоматизованими і сертифікованими виробничими лініями, що можуть забезпечити виконання найвищих стандартів якості.

Асортимент продукції регулярно поповнюється новинками світлотехнічної галузі, згідно з останніми трендами в освітленні, дизайні інтер’єрів та технологічних рішеннях. Тому наші споживачі можуть бути впевнені в тому, що купуючи продукцію від Lumiart, вони отримують найактуальнішу, найбільш затребувану та здебільшого ексклюзивну продукцію на ринку.

Компанія Lumiart надає гарантію на власну світлодіодну продукцію від 1 до 3 років. Одна з головних цінностей компанії - відповідальне ставлення перед партнерами щодо виконання гарантійних зобов’язань на продукцію.